• Godziny pracy spółdzielni

    poniedziałek – środa                       7:00 – 15:00

    czwartek                                               7:00 – 17:00

    piątek                                                     7:00 – 13:00

  • Telefony w godzinach pracy Spółdzielni


    Biuro Obsługi Mieszkańca
    41 331 23 47 wew. 20

    Sekretariat
    41 331 23 15

    Centrala
    41 331 23 47

    Inspektorzy nadzoru (pokój nr 10)
    41 331 23 47 wew. 13 lub 28

    Inspektor nadzoru ds. budowlanych
    883 861 211

    Inspektor nadzoru ds. elektrycznych
    795 183 416

    Inspektor nadzoru ds. inst. sanitarnych
    883 861 126

    Administratorzy osiedla (pokój nr 8 )
    41 331 23 47 wew. 25

    Administratorzy osiedla (pokój nr 8 )
    883 861 358, 883 861 605

    Kierownik działu technicznego (pokój nr 2)
    41 331 23 47 wew. 11

    Informacja czynszowa (pokój nr 4)
    41 331 23 47 wew. 14

    Księgowość (pokój nr 6)
    41 331 23 47 wew. 18

    Główny księgowy (pokój nr 7)
    41 331 23 47 wew. 12

    Obsługa Rad Nieruchomości, grunty (pokój nr 9)
    41 331 23 47 wew. 19

    Sprawy członkowskie i mieszkaniowe (pokój nr 9)
    41 331 23 47 wew. 21

    Zgoda na nagrywanie rozmowy telefonicznej

    W przypadku rozmów telefonicznych zgoda na jej rejestrowanie jest wyrażana poprzez kontynuowanie rozmowy po uzyskaniu informacji o jej rejestrowaniu. Komunikat powinien być wygłoszony przed rozpoczęciem rozmowy. Zgoda na nagrywanie rozmowy nie jest równoważna ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych (nie należy tego utożsamiać). Rozmówca wyraża zgodę na podjęcie działania, jakim jest nagrywanie rozmowy. Jednakże przechowywanie nagrania i jego wykorzystywanie do wewnętrznych celów administratora znajduje uzasadnienie w jego interesie prawnym (obrona i dochodzenie roszczeń, szczególnie gdy niezbędne jest wykazanie, że podczas rozmowy doszło do zawarcia umowy na  odległość).

    Wraz ze zgodą na nagrywanie powinny zostać przekazane informacje o zasadach przetwarzania danych. Najlepszym rozwiązaniem byłoby wygłoszenie krótkiego komunikatu (pierwsza warstwa informacyjna) z możliwością odsłuchania pełnej treści informacji po wciśnięciu odpowiedniego klawisza lub poproszeniu konsultanta o odczytanie, aby dać osobie, z którą jest prowadzona rozmowa, możliwość dokonania wyboru, czy chce odsłuchiwać kilkuminutowy komunikat (szczególnie, jeżeli dzwoni po raz kolejny, może nie chcieć tracić czasu na ponowne wysłuchanie komunikatu). Klauzula informacyjna (pełna treść) powinna być dostępna na stronie internetowej administratora.

    Zgoda na rejestrowanie rozmowy wraz z pierwszą warstwą informacyjną

    Informujemy, że wszystkie rozmowy z pracownikami są rejestrowane. Kontynuowanie rozmowy oznacza zgodę na rejestrowanie jej przebiegu. Administratorem danych osobowych jest Spółdzielnia Mieszkaniowa „Na Stoku” z siedzibą w Kielcach, os. „Na Stoku” Pawilon 102. Celem przetwarzania danych jest zapewnienie możliwości obrony i dochodzenia roszczeń na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora. Nagrania z rozmów są przechowywane przez sześć miesięcy lub do czasu przedawnienia roszczeń, w zależności, który okres jest dłuższy. Zgoda na nagrywanie jest dobrowolna, ale niezbędna do załatwienia sprawy drogą telefoniczną. W przypadku braku zgody, prosimy o kontakt osobisty, pisemny lub poprzez e-mail. Aby zapoznać się z pełnym obowiązkiem informacyjnym prosimy wcisnąć 1 na klawiaturze.

    Pełna treść klauzuli informacyjnej w związku z nagrywaniem rozmów

    Zgodnie z art. 13 Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE. L. z 2016 r. Nr 119, s. 1, z późn. zm.) – dalej RODO, informujemy, że:

    1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Spółdzielnia Mieszkaniowa „Na Stoku” z siedzibą w Kielcach, os. „Na Stoku” Pawilon 102, adres e-mail: sekretariat@nastoku.kielce.pl, tel. 41 331 23 15 lub 41 331 23 4
    2. Może Pan/Pani kontaktować się w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz z wykonywaniem praw przysługujących na mocy RODO z Administratorem, z wykorzystaniem powyższych danych teleadresowych .
    3. Celem przetwarzania danych jest zapewnienie możliwości obrony i dochodzenia roszczeń na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora, zgodnie z art.
      6 ust. 1 lit. f RODO.
    4. Nagrania z rozmów są przechowywane przez trzy miesiące lub do czasu przedawnienia roszczeń, w zależności, który okres jest dłuższy.
    5. Pani/a dane mogą być udostępniane podmiotom i osobom upoważnionym do tego na podstawie przepisów prawa, w tym podmiotom uprawnionym do uzyskania informacji publicznej. Mogą zostać także udostępnione podmiotom realizującym czynności niezbędne do zrealizowania wskazanych celów przetwarzania.
    6. Posiada Pan/i prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, a także ich sprostowania (poprawiania). Przysługuje Pani/u także prawo do żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także sprzeciwu na przetwarzanie, przy czym przysługuje ono jedynie w sytuacji, jeżeli dalsze przetwarzanie nie jest niezbędne do wywiązania się przez Administratora z obowiązku prawnego i nie występują inne nadrzędne prawne podstawy przetwarzania.
    7. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi na realizowane przez Administratora przetwarzanie do Prezesa UODO (uodo.gov.pl).
    8. Zgoda na nagrywanie jest dobrowolna, ale niezbędna do załatwienia sprawy drogą telefoniczną. W przypadku braku zgody, prosimy o kontakt osobisty, pisemny lub poprzez e-mail.
  • Telefony po godzinach pracy Spółdzielni


    Dziennik zgłoszeń
    41 331 23 47

  • Przyjęcia interesantów

    Przyjęcia interesantów przez Zarząd Spółdzielni odbywają się w każdy czwartek w godzinach 14:30 – 17:00 w gabinecie Prezesa Zarządu.

    Przyjęcia interesantów przez członków Rady Nadzorczej odbywają się w każdy pierwszy czwartek miesiąca w godzinach 17:00 – 18:00 w Świetlicy Spółdzielni.

    Przewodniczący Rady Nadzorczej zachęca również do kontaktu mailowego na adres: m.derecki@nastoku.kielce.pl

Formularz kontaktowy

    Dodaj załącznik (max. 10MB)

    1. Administratorem danych osobowych jest Spółdzielnia Mieszkaniowa „Na Stoku” w Kielcach, os. „Na Stoku” Pawilon 102 (dalej: „Spółdzielnia”). W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może Pani/Pan kontaktować się z Administratorem osobiście w siedzibie Spółdzielni, korespondencyjnie na ww. podany adres, pod nr tel. 41 331 23 15 lub 41 331 23 47 lub adresem
      e-mail: sekretariat@nastoku.kielce.pl
    2. Dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana wiadomość. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Administratora, polegający na obsłudze korespondencji (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
    3. Podanie danych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana wiadomość.
    4. Dostęp do Pani/Pana danych będą mieć nasi pracownicy, podwykonawcy oraz podmioty świadczące usługi na naszą rzecz (tj. usługi IT i wsparcia technicznego) w zakresie koniecznym w celu obsługi korespondencji.
    5. Państwa dane będą przechowywane przez okres niezbędny do rozpatrzenia zapytania, a po jego upływie do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń cywilnoprawnych.
    6. Dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania zautomatyzowanych decyzji, w tym profilowania.
    7. Przysługuje Pani/Panu prawo do:
      a) żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
      b) wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją,
      c) wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.