Spółdzielnia Mieszkaniowa „Na Stoku” w Kielcach zatrudni pracownika na stanowisku:
Inspektora nadzoru ds. elektrycznych
Wymiar czasu pracy: pełny etat (umowa o pracę)
Planowany termin zatrudnienia: 01.07.2024r
1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie techniczne wyższe,
b) doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
c) uprawnienia budowlane bez ograniczeń w branży elektrycznej,
d) znajomość oprogramowania Norma pro,
e) stan zdrowia pozwalający na zatrudnieniu na wskazanym stanowisku.
2. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Pełnienie nadzoru nad prawidłowym funkcjonowaniem instalacji odgromowej, domofonowej, elektrycznej, w tym oświetleniowej, dźwigów, instalacji anten zbiorczych, hydroforni osiedla „Na Stoku” oraz sprawuje bezpośredni nadzór nad wykonawstwem robót remontowych, modernizacyjnych, konserwacyjnych przez pracowników Spółdzielni.
2) Prowadzenie kompleksowej obsługi korespondencji z mieszkańcami w zakresie spraw eksploatacyjnych i nadzór przy usuwaniu zgłoszonych przez nich usterek.
3) Przygotowanie propozycji rocznych i wieloletnich planów modernizacji instalacji i urządzeń elektrycznych do 15 października każdego roku, sporządzenie kosztorysów, opiniowanie i sprawdzanie dokumentacji technicznej oraz kosztorysowej w tym zakresie.
4) Prowadzenie kompletnej dokumentacji spraw związanych z wykonywaniem przez firmy zewnętrzne robót remontowych i inwestycyjnych poprzez:
a. współpracę z kierownikiem działu technicznego przy opracowaniu dokumentacji przetargowych,
b. przygotowanie niezbędnej dokumentacji przetargowej, m.in.: przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego lub innych dokumentów wynikających z przedmiotu zamówienia
c. uczestnictwo jako członek komisji w przetargach,
d. przygotowanie projektów umów na wykonanie robót remontowych i inwestycyjnych swojej branży,
e. prowadzenie systematycznego nadzoru nad wykonaniem robót remontowych i inwestycyjnych w zakresie prawidłowości ich wykonania, jakości i terminów robót, sprawdzenia atestów i świadectw, dokumentowania jakości zastosowanych materiałów i usług,
5) Dokonywanie okresowych przeglądów stanu technicznego instalacji i urządzeń elektrycznych wynikających z przepisów prawa budowlanego, związanych z właściwym stanem użytkowym i technicznym, a także przeciwdziałaniem powstawania stanu zagrożenia.
6) Prowadzenie na bieżąco książki obiektów budowlanych, uzupełnianie wpisów z przeprowadzonych w danym roku robót remontowych i modernizacyjnych branży elektrycznej oraz kompletowanie protokołów z przeprowadzonych w danym roku przeglądów stanu technicznego budynków dla branży elektrycznej.
7) Podejmowanie działań wynikających z zaleceń służb kontrolnych, Straży Pożarnej, organów nadzoru budowlanego i innych organów, a dotyczące funkcjonowania instalacji i sieci elektrycznej w zasobach Spółdzielni.
8) Uczestnictwo w pracach komisji rozstrzygających sprawy związane z instalacjami elektrycznymi, w przeglądach szkód poawaryjnych, potwierdzanie zasadności wniosków o odszkodowania.
9) Organizowanie i nadzorowanie pracy konserwatorów, w szczególności w zakresie jakości wykonywanych robót i wykorzystania czasu pracy.
3. Wymagane dokumenty:
a) podpisane CV,
b) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie wyższe techniczne,
c) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia budowlane bez ograniczeń w branży elektrycznej (aktualne zaświadczenie z Izby Inżynierów Budownictwa).
4. Oferujemy:
a) stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę z wynagrodzeniem brutto: 6.000-7.000 zł,
b) pracę w dynamicznym zespole,
c) możliwość stałego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji.
Osoby zainteresowane prosimy o przekazanie w/w wymaganych dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta pracy na stanowisko inspektora nadzoru ds. elektrycznych” do siedziby Spółdzielni (os. Na Stoku Pawilon 102, 25-437 Kielce) lub na adres email: kadry@nastoku.kielce.pl do dnia 29.03.2024 r.
Informujemy, że kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej. Na rozmowę prosimy zabrać ze sobą kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, ukończonych szkoleń i kursów oraz świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy.
Informujemy, że wysyłając swoją kandydaturę wyraża Pani/Pan zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych, w zakresie niewskazanym w przepisach prawa pracy, przez Spółdzielnię Mieszkaniową „Na Stoku” w Kielcach, os. „Na Stoku” Pawilon 102 (dalej Administrator),
w celu udziału w prowadzonym procesie rekrutacyjnym na wskazane stanowisko. Ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę, kierując informację o jej wycofaniu
do Administratora na adres e-mail: sekretariat@nastoku.kielce.pl Wycofanie zgody
nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
Po zakończeniu procesu rekrutacji przedłożone dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone.
Informacje dotyczące RODO:
1. Administratorem danych osobowych jest Spółdzielnia Mieszkaniowa „Na Stoku” w Kielcach, os. „Na Stoku” Pawilon 102 (dalej: „Spółdzielnia”). W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może Pani/Pan kontaktować się z Administratorem osobiście w siedzibie Spółdzielni, korespondencyjnie na ww. podany adres, pod nr tel. 41 331 23 15 lub 41 331 23 47 lub adresem e-mail: sekretariat@nastoku.kielce.pl
2. Dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko oferowane w Spółdzielni Mieszkaniowej i wyboru odpowiedniej osoby do zatrudnienia
na stanowisku określonym w ofercie pracy, w tym oceny kwalifikacji, zdolności i umiejętności kandydata do pracy.
3. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w prowadzonym procesie rekrutacyjnym jest:
1) w zakresie wynikającym z art. 22(1) Kodeksu pracy, podstawą prawną jest obowiązek prawny spoczywający na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO). Dotyczy to takich danych, jak: imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia oraz dane kontaktowe wskazane przez kandydata do pracy. Jeśli jest to niezbędne
do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku, dotyczy to również informacji o wykształceniu, kwalifikacjach zawodowych i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia. Obowiązek prawny spoczywający na Administratorze obejmuje również te dane, których podanie jest niezbędne
do zrealizowania uprawnienia lub spełnienia obowiązku wynikającego z przepisu prawa.
2) w przypadku podania przez kandydata do pracy danych osobowych w zakresie szerszym niż określony w przepisach prawa pracy, podstawą prawną ich przetwarzania w ww. celu jest zgoda kandydata (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Dotyczy to wszelkich danych podanych przez kandydata do pracy w życiorysie (CV), liście motywacyjnym bądź udostępnionych w trakcie rozmów kwalifikacyjnych.
4. Podanie przez kandydata danych osobowych wskazanych w pkt. 1) powyżej jest obowiązkowe w świetle obowiązujących przepisów prawa pracy. Ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości wzięcia udziału w prowadzonym procesie rekrutacji.
5. Podanie przez kandydata danych osobowych wskazanych w pkt. 2) powyżej jest dobrowolne. Administrator oświadcza, że brak podania takich danych nie może być podstawą niekorzystnego traktowania osoby ubiegającej się o zatrudnienie, a także nie może powodować wobec niej jakichkolwiek negatywnych konsekwencji, zwłaszcza nie może stanowić przyczyny uzasadniającej odmowę zatrudnienia.
6. Dostęp do Pani/Pana danych będzie mieć personel Administratora, jego podwykonawcy oraz podmioty świadczące usługi na jego rzecz (tj. usługi IT i wsparcia technicznego, archiwizacji i niszczenia dokumentów, portale rekrutacyjne i ogłoszeniowe, operatorzy pocztowi, kancelarie prawne), a także inni Administratorzy, w zakresie koniecznym w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji oraz obsługi korespondencji z kandydatem. Dane osobowe mogą być również udostępnione uprawnionym do tego organom państwowym.
7. Dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacji, a po tym okresie do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń dotyczących procesu rekrutacyjnego.
8. Dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania zautomatyzowanych decyzji, w tym profilowania.
9. Przysługuje Pani/Panu prawo do:
a) żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
b) wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją.
c) wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.